Poll Result: Prediction vs Kacang FC this friday?

Dengan 41 undian, majoriti pemerhati merasakan Lanun akan tewas petang ini di tangan Kacang FC. Beritkut maklumbalas dari pasukan Lanun terhadap keputusan undian:-

Chairman, Fahmi "Saya tak peduli aper orang lain nk ckp keputusan perlawanan petang ini. Whats matter to me is result. Kalau tewas, careful...someeeebody gonna get hurrrrt"

Manager, Lomak "Tak sangka plak rmai yg vote sampai 41 orang. so bukan players Lanun jr vote poll nie...saya rasa pasukan musuh pun singgah laman rasmi kami dan vote. tidak syak lagi ini perang psikologi sblm game, strategy team lawan nk jatuhkan moral team kami. Apa2 pun saya harap pemain Lanun tidak terpengaruh dengan keputusan ini sebaliknya memberi sepenuh perhatian pada perlawanan petang nie dan buktikan kita terbaik!"

Captain, Senyum 5 "ahhhh...aku pedulik apaaa...jom Lanun semua! kita rompak semua harta kacang sampai CLEAR!!"

Manok 4 "this poll is nonsense! perjuangan kami baru bermula. more fighting spirit, more confidence, and more team work! we can win this!"

Nakai Sofian 26 "saya akan buktikan mereka silap petang ini. diharapkan semua penyokong2 die hard fan Lanun turun ke stadium petang ini dan memberi sokongan kpd kami. ur moral support absolute vital to the team"

Avicenna "atas paper mereka kuat, pengalaman mereka lebih daripada kami...apa2 pun kalo aku x score petang nie...aku gerenti assist...tu confirm dari aku!"

Baha "aku rogol sape yg duk kt bilik time game Lanun petang nie!"

Iman 22 "aku selaku pemain terpantas dalam Lanun gerenti takde player kacang bole kejar aku"

kE 7 "sebelum nk lepas line defence Lanun...kasi lepas aku dulu plz"

Hilmie 21 "bro poll nie xde aper2 makna...kita boleh menang punya"

Jo 20 "aku xmo ambik pusing poll nie...janji ader awek, aku main semangat dan bergaya"

Anuar 10 "no comment"

Wan 28 "janji aku dapat bola kita ada peluang menang"

Mamu 16 "sorry saya tak hadir petang nie...ada hal peribadi...all the best rakan2 seperjuanganku!"

Reza 8 "aku baru lagi kat Lanun, tak berani nk ckp ape2...tapi mintak semua jangan percaya sangat poll tu...dongengan semata2"

Munir 13 "13 no Ballack beb...pernah tengak Ballack jdk keeper? nk tgk Ballack jdk keeper? x percaya? turun stadium petang nie kalo nk tgk"

Afiq 15 "sape tak nampak aku atas padang petang nie pendek umur"

Devon "deevon meh turun petang nie support aku...ada ko baru aku semangat! musuh jumpa aku atas padang mcam nmpk dua devon"

Anuar 12 "aku low profile skit...consider secret weapon Lanun lh"

Dapatkah Kacang FC menumpaskan Lanun Rombak dan terus mendakwa mereka ini hanya tin kosong sahaja? Apakah semangat pemain Lanun yang kencang ini dapat ditafsirkan dengan kemenangan ke atas Kacang FC? Sama-sama kita nantikan perlawanan petang ini di stadium MMU. Semua dijemput hadir bagi memeriahkan suasana.

Posted in |

0 comments: